Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Retko sam grešio - politička ispovest Ivice Dačića

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 10 decembar 2013 19:24
Mister H
Pogrešio je samo jednom.
Kad je počeo da se bavi politikom.
Preporuke:
76
9
2 utorak, 10 decembar 2013 19:53
slažem se
Nije grešio on, nego oni koji su za njega glasali.
Preporuke:
85
5
3 utorak, 10 decembar 2013 20:08
Nislija
Spakovace teba ALEK.
Preporuke:
38
7
4 utorak, 10 decembar 2013 20:24
Jasna*
Milosevic bio nacionalista,ma da li je to moguce,ma samo je Kostunica nacionalista,patriJota,covek koji je oslobodio narod .
A Kostunicu prepostenog je sasvim lepo Dacic opisao.Prvo obecao Tomi radikalu mesto predsednika Skupstine ,pa ga posle tri dana smenio.Posle nije hteo ni da primi Dacica,nego salje Mihajlova,a u pitanju je bilo formiranje vlasti.Ladno ga prepustio zutima.I ja zaista sazaljevam one koji jos uvek veruju i ocekuju od takvog coveka da ce on neki obrt u politici Srbije da donese.Sigurnije mu da iz udobne ladovine glumi opozicionara i da prica price.
Preporuke:
27
36
5 utorak, 10 decembar 2013 20:33
Ružičasti panter
Sad baš čitam ispovest Marije Šerifović pa kad to završim onda ću da pročitam ovu Ivicinu ispovest.
Preporuke:
54
5
6 utorak, 10 decembar 2013 20:49
Dr
A Koferče? Novinar ni da zucne o tome
Preporuke:
54
5
7 utorak, 10 decembar 2013 20:49
zbogom lepa pameti
da možemo kupiti ajfon i ajped neko je dostignuće
Preporuke:
35
4
8 utorak, 10 decembar 2013 20:59
Bojan
Ivica Dačić je najopasniji čovek u Srbiji. "PPV" nema apsolutno nikakve šanse protiv njega. A Srbija nema apsolutno nikakve šanse sa njima.
Preporuke:
50
6
9 utorak, 10 decembar 2013 22:28
seljak bezemljaš
Nije mi jasno.
Šta će mo mi njima u EU.
Šta će oni nama u Srbiji.
Preporuke:
38
3
10 utorak, 10 decembar 2013 22:44
Šanga
Krčmi Srbiju da .ostane na vlasti i sebe zaštiti
Preporuke:
31
3
11 utorak, 10 decembar 2013 22:45
Hronologija
Miloševića ću pamtiti po čvrstini prema Zapadu.
Đinđića po energiji i brzini.
Koštunicu po odbrani Kosova.
Tadića po podređenosti Briselu i Vašingtonu.
Dačića po pesmi.
Preporuke:
28
6
12 utorak, 10 decembar 2013 22:47
Goran Jevtović
Zato što s Kameronom ne mogu da se vidim.
Naravno da ne možeš da stigneš do Kamerona i nikada nećeš moći. Nisi u njegovoj ravni. Nebo i zemlj. Ti i tvoja tzv. vlada ste njegova kolonijalna uprava koju danonoćno vodaju i kontrolišu oni silni "savetnici" i ostali obaveštajni igrači za koje javnost nezna, a koji su stacionirani usred Beograda, na nekoliko lokacija.

Tvoj i Vučićev "nivo" su DŽon Sojers (MI 6) i Endrju Parker (MI 5), koji vas periodično ugoste usred Londona, kojima referišete u tim prilikama, primate kritike, dobijate smernice i koji umesto vas dvojice donose odluke.
I to će biti tako dok Srbiju ne rastoče do ne prepoznavanja.
Ili dok se ovaj sluđeni narod ne probudi i ne uzme sudbinu u svoje ruke.

I ovaj intervju jasno pokazuje koliko je agenata od uticaja, dakle, vrbovanih, kompromitovanih, pod pretnjom obavezanih i ucenjenih "ljudi", sa sve političkim strankama, upregnuto u neprijateljski pogon.
Punom parom i besramno, do nestajanja!
Preporuke:
62
5
13 utorak, 10 decembar 2013 22:56
vlks
@JasnaBedni izgovori. Ovo prvo treba Nikolić da zamera Koštunici, a ne Dačić. Za drugo su mu nenadajući se da će biti potreban rekli da će biti mesta za njega u Vladi. Njemu, malograđaninu iz Prokuplja, beše krivo što ga nije primio lično Voja da jedu prasetinu i piju viski. Srbija je vođena kako zaslužuje kada daje glasove ovom Šojiću.
Preporuke:
26
3
14 utorak, 10 decembar 2013 23:09
Sima @JASNI
ja sam mislio da su drugovi i drugarice opsednuti slobom izumrla vrsta ,al se gadno varam.Neka ,neka samo vi nama zivite nemam ja nista protiv,al politika kostunice i zivot u to vreme i zivot u slobodan milosevica nisu za poredbu.I tacka i kraj.Iskreno receno vikilisk se nije bavio milosevice,al za ostale kostunica je drzavnik i jos jedna tacka.
Preporuke:
16
12
15 utorak, 10 decembar 2013 23:43
Goran Jevtović
Sima @JASNI
ja sam mislio da su drugovi i drugarice opsednuti slobom izumrla vrsta

Na vašu žalost, još uvek nismo izumrla "vrsta", hvala za kategorizaciju.
Ne da nismo izumrli, nego ćemo se još gledati u budućnosti. Samo polako.

politika kostunice i zivot u to vreme i zivot u slobodan milosevica nisu za poredbu.
I tacka i kraj.Iskreno receno vikilisk se nije bavio milosevice

O, itekako su za "poredbu", i tek će sve izaći na videlo. Onda kada "stručnjaci" iz Londona budu progovorili i otvorili svoje arhive. A to će, za ovo što je objavio "Vikiliks", biti prava nuklearna bomba!
E, tada će biti "tačka i kraj".
Tada će se doznati ko je za koga radio i ko je koliko bio "umiven".

Usput, a što nam ništa "Vikiliks" (ili neko drugi) ništa do sada nije objavio za Miloševića? Tim pre što je mrtav.

al za ostale kostunica je drzavnik i jos jedna tacka.
Strašan je on državnik. Izgubio je dve države koje je vodio!
Preporuke:
26
16
16 utorak, 10 decembar 2013 23:58
seljak bezemljaš
Vešto.Doterano, uglačano,otrovno a izgleda razbarušeno i slatko.Na prvi pogled.Na drugi, šuplje, i curi na sve strane.

Ivica Dačić je po sopstvenom priznanju, socijaldemokrata, a po njegovom svedočenju Slobodan Milošević je nacionalista i po potrebi komunista.
Hoće se reći da je Slobodan bio jedna politička
vrdalama za razliku od politički stabilnog Ivice.
Ovo da je Slobodan Milošević bio nacionalista, nisam najbolje razumeo.

Ako komunistu definišemo kao zoon politikon koji je
opredeljen:
" da zajedničkom borbom slomi velikosrpsku hegemoniju..to je put socijalističke revolucije"
strana 127 PREGLED ISTORIJE SKJ Institut za proučavanje radničkog pokreta Beograd 1963.g.

Milošević nije bio komunista.
Najmanje važno ali da jeste ne bi u kratkom opuštenom privatnom razgovoru tvrdio:
"Kralj Aleksandar je izdavao srpske interese na većem nivou nego srpski komunisti"(citiram po sećanju, navodio je i imena )
Kako vi stojite po tom pitanju gospodine Dačiću.
nastavak
Preporuke:
23
2
17 sreda, 11 decembar 2013 00:26
Vlast i samo vlast
Iz čitavog opširnog intervjua provlači se osnovna teza: dolazak na vlast i očuvanje fotelje. Nije važno s kim, samo da se uzajamno pomognemo u osvajanju vlasti. Ko da više, s kim ću više ušićariti, s tim ću i stvarati koaliciju. To je jedini kriterijum i zvezda vodilja. Zato smo tu gde smo.
Preporuke:
20
0
18 sreda, 11 decembar 2013 00:30
Veritas Triumphus
@Jasna*

Pored svega sto radi toma, vucic i sns, ti jos uvek pricas o kostunici, tek sada vidim da je kostunica bio u pravu zasto nije hteo tomu i njemu slicne, ali ok je kritikovati kostunicu, nemam nista protiv, ali sta god radi sns, a radi mnogo gore stvari cak i od zutih, ti nikako to da napomenes, i uvek cu da te na to podsecam...i pazi, kukas na zute, pa vucic je uzeo najgoreg zutog za svog savetnika, to je dinkic, ti nista o tome, jos uvek pricas o kostunici, samo mi reci, znas li koliko je u ovoj vladi vucica i nikolica ima zutih, ti to i ne znas, ili slucajno ne znas, kostunica nije uzeo guzenbauera za savetnika :)...a znas li ko je guzenbauer, znas, znas....uvek sa istom pricom izlazis, malo si dosadna i provaljena, a i malo ti je zao sto je sns postavio granicu na pola srbije....i da, kako to da ti ne smetaju zuti kadrovi u sns, ja niti sam ds niti dss, ali svi koji nisu za sns za tebe su zuti.
Preporuke:
15
1
19 sreda, 11 decembar 2013 00:32
Jasna*@sima
Kostunica nije ni za koga drzavnik,a kamoli za Slobodana Milosevica.Kostunica bi bio idealan ministar pravde i to bi bio njegov najveci domet,ali drzavnik ne zasmejavajte me.Cudno kad je Kostunica takav "drzavnik" kako da to danas niko ne vidi ,osim samo vas 5% iluzionista?Za razliku od takvog 5% drzavnika, SLoba je cak i 5.oktobra imao toliko veliku podrsku da ste morali da zapalite listice jer ste znali da je pobedio Kostunicu.
Preporuke:
11
15
20 sreda, 11 decembar 2013 00:33
Sima @goran jevtovic
Nesto sumnjam da cemo se gledati u buducnosti,S.M su se odrekli i njegovi najblizi a da cemo se sad vi i ja gledati.Al dobro,nebitno to .Stvarno nemislim da ovde razglabam o situciji u zemlji 90-ih ,i polovinom prosle decenije.Mozemo to uzeti kao i stvar licnog boljitka,kao neko subjetkivno osecanje.Al ono sto je neistina,da je Kostunica izgubio dve drzave.Prvo kostunica je bio premijer srbije,a ne premijer drzavne zajenice srbije i crne gore.Ona je izgubljena iz dva razloga.Jedean manje bitan da je sama ta drzavna zajednica napravljena tako da se crna gora za tri godine mogla otcepiti.Iskreno meni do te zajenice ko do lanjskog snega.Tu veroatno smo S.M ,vi i ja isti.Jer i vama i njemu i meni ona nije nesto bila bitna.Da vam je bila binta,verovatno bi S.M neko bolji odnos uredio prema njoj,a ne kolonijalan,i uvodi ekonomsku blokadu.Sto se tice kosova,srbija je izgubila kosovo 1999.Zanci dolazimo do toga da je direktno,il indirektno S.M neko ko je izgubio dve drzave.
Preporuke:
8
16
21 sreda, 11 decembar 2013 00:37
Krivac
Vidi ti njega; bivše predsedništvo Jugoslavije i Milošević su krivi što je Jovanka Boz živela u neljudskim uslovima. A šta je bilo posle 2000-te godine pa do Jovankine smrti? Zar ti nisi bio u vrhovima vlasti? Bio si i prstom nisi mrdnuo da se to pitanje reši. U besomučnoj borbi za vlast nije ti padala na pamet tamo neka Jovanka. Da si imao obraza, ne bi se prihvatio da držiš oproštajni govor na njenoj sahrani.
Preporuke:
20
0
22 sreda, 11 decembar 2013 00:38
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Ima li gorih ljudi od ovih miloševićevaca?
A ti Jevto, ne vrdaj i ne beži ko Milošević sa Kosova, nego odgovaraj na pitanje koje sam ti postavio pre neki dan; ko je izdao dozvolu Bebi da registruje ono antisrpsko čudo u Srbiji, Dačić, Vučić, Nikolić, Vulin? Hajde, ti bar sve znaš, neće ti to biti teško! A i inače, sve su to tvoji drugari miloševićevci, sa kojima si kako kažeš bio blizak.
A ako to ne smeš, kao što ne sme ni onaj tvoj filosof da se javi već mesecima, onda nam kaži zašto je Milošević poklonio pištolj srpskom koljaču Oriću? Eto, ne možeš da kažeš da je teško pitanje, jer ti sve znaš o tvom velikom vođi, kako je spasio SFRJ, samoupravljanje i socijalizam i bratstvo i jedinstvo, kako je spasio Srpske Krajine, kako je u Dejtonu uz viski pravio Republiku Srpsku, pa kako je junački "odbranio" Kosovo i Metohiju, a naročito Dedinje, pa...
Posle trućaj o Koštunici koliko ti je volja.
Preporuke:
13
12
23 sreda, 11 decembar 2013 00:39
Jasna*@vlks
Ja u tome sto Kostunica salje Dacicu Mihajlova ,a ovaj mu treba za koaliciju ne vidim nikakvo razumno ponasanje ,a kamoli drzavnicko.Slicno se ponasao i kad nije hteo kod Slobe na kanabe.Posle ste se tim Kostunicinim gestom vi DSSovci dugo hvalili,a po meni taj gest je otkrio jednog krutog,sujetnog i samoljubivog tipa.Daaaleko je to od drzavnickog ponasanja.
Preporuke:
8
13
24 sreda, 11 decembar 2013 00:41
Sima @goran jevtovic
srbija je izgubila drzavu na kosovu onda kad je slobo potpiso ono sto je potpiso.Tako da malo brkate loncice.Koliko god se uspinjali da tu nezavisnost iz 2008 okarakteriste kao neki vrlo bitan dogadjaj,neuspeva vam.Jer samo dva dogodja su bitna tu .Prvi iz 99,i sad ova briselska izdaja.Jer su to dogadjaji koji su ubili srpsku drzavu dole.Imam dva pitanja za vas.Prvo kako opravdavate sankcije republici srpskoj ? to mi jos ni jedan od prezivelih ostataka miloseviceve ideologije nije odgovorio? drugo ,neukusno,priznajem al kojoj vi politikcoj opciji sad pripadata? Jer bi voleo da znam kako danas nekadasnje perjacnice slobine politike gledaju na srbiju i njenu politicku scenu.Ovo jos ste zivi? to je naravno gledano politicki,jer svi znamo da danas sps politiki mrtava sa onim slobinim sps-om.I da ih samo ime spaja i nista vise.
A ovako uzdravlje,i svako dobro.
Preporuke:
9
12
25 sreda, 11 decembar 2013 01:11
@ Goran Jevtović
Gospodine Jevtoviću, neverovatni ste.
Prosto mi deluje da se vi kada kasnite na posao pitate da li Vam je to mi5, mi6, CIA ili MOSAD smestio da zakasnite. Pa nije sve na svetu plod rada stranih službi čoveče dragi, bukvalno nikada ne pišete komentare u kojima ne spominjete službe, agente, kvislinge, ljude na zadatku. Aman više.
Preporuke:
13
18
26 sreda, 11 decembar 2013 01:15
Goran Jevtović
Jasna*

U redu je Jasna, čuli smo sve o Koštunici, no, ajd' ti malo o Vučić Miladinu i svim njegovim drugosrbijanskim prijateljima, na čelu sa Vukom Draškovićem.

Jesi li za ovo "leglo" glasala?
Jesi li razmišljala o Stros Kanu, o Čoviću, Vesiću, Ljajiću... i svim ostalim kombinacijama?
Jesi li se svemu tome nadala.
Jesi li očekivala da će nas zadužiti za godinu ipo dana skoro pet milijardi evra, a za 2014. planiraju još toliko?

Jesi li glasala da se Kosovo i Metohija predaju Velikoj Albaniji?
Jeli to to?
Preporuke:
26
4
27 sreda, 11 decembar 2013 01:31
ludilo
ni jedan veliki lider nije imao greske, samo nove pobede, sto mu dodje da ti nisi veliki vodja, a bas si licio na njega
i taj je bio krsten kad je trebalo, ali se ne zna zbog cega je posle bezao od krsta.
Preporuke:
6
0
28 sreda, 11 decembar 2013 01:46
Sima @jasna
necemo ulaziti u dalju raspravu.Istorija ce suditi .I slobodan jovanovic je najuren iz ove zemlje,pa je vreme pokazalo ko je slobodan jovanovic a ko opancari.Koji su tadi bili nosioci drzaven politike opanacarsko-dedinjske stranke KPJ.Al ono sto ocu da kazem ,je sledece.Dal znaci da je danas vucic drzavnik broj 1? jer boze mili on ima podrsku 40% naroda ove zemlje ,ako ne i vise? znaci svi vide da je vucic drzavnik i merilo toga je procenat glasaca.
Preporuke:
6
2
29 sreda, 11 decembar 2013 02:53
Goran Jevtović
@ Sima

Uvaženi Simo, Koštunica je bio predsednik SR Jugoslavije izabran na neposrednim izborima i zakleo se nad tadašnjim Ustavom da će je braniti.

On je bio taj koji je prvi, zvanično, pokrenuo inicijativu tzv. redefinisanja odnosa u federaciji, te je u tom sklopu, a nakon brojnih medijskih manipulacija i prave baražne vatre, "pozvao" (nametnuti su mu!) eksperte svetskog glasa za ustavnu problematiku:
Ronalda Votsa, Tomasa Flajnera i Hans-Petera Šnajdera, koji su, nakon višemesečnog "izučavanja" problema, sastavili zvaničan "Izveštaj o ustavnom preuređenju SRJ" na 91 stranici, sa kojim su se složili i Đukanovićevi separatisti, ali i evropski globalni zlotvori.

Nakon toga je usledio stampedo koji je predvodio Havijer Solana lično, što je rezultiralo "Beogradskim sporazumom" kojim je udaren jedan od najvažnijih eksera u pripremljeni kovčeg.
I time je praktično priča bila završena.
Stvaranje Državne zajednice bio je samo prelazni period radi zamazivanja očiju.
Preporuke:
16
8
30 sreda, 11 decembar 2013 02:54
Goran Jevtović
2.

Drugi put je izgubio državu kada je umesto da brani KosMet 2008. odlučio da vrati mandat narodu, što je potez nezabeležen u istoriji sveta. Školski primer kukavičluka i izvršavanja zadataka zapadnih mentora.
Zašto?
Zato što je morao da pravi Vladu nacionalnog spasa, a imao je tada radikale spremne za ulazak.
Razmišljajte o tom potezu malo šire.

Pritom, niko nije očekivao da šalje vojsku na KiM, niti je to trebalo. Morao je da preduzme niz konkretnih mera a ne da Tadiću i Jeremiću, kao i ostatku vlade koju su činili izdajnici Srpstva, prepušta apsolutnu inicijativu i da im omogućava da rade šta hoće, čime su indirektno legalizovali "Rezoluciju o nezavisnosti" u Prištini.
Prisetite se malo toga.

Srbija nije "izgubila Kosovo 1999." ni zvanično i nezvanično!
U uslovima neviđene AGRESIJE 600 puta jačeg neprijatelja, agresije nezabeležene u istoriji sveta, Rezolucijom 1244 ne samo da je postignut maksimum u tom trenutku, već su stvoreni uslovi da se Srbija
Preporuke:
15
9
31 sreda, 11 decembar 2013 02:54
Goran Jevtović
3.

dole, vraća vrlo temeljno i bez većih problema,
Podsetiću vas da je na KosMetu, nakon povlačenja vojske i policije, ostalo Privremeno izvršno veće R Srbije, zatim, pojedini organi MUP-a (pasoši su izdavani u centru Prištine sve do proleća 2001.), 19 potkomiteta Savezne vlade i mnoge druge institucije i organizacije.
Nije bilo govora o bilo kakvom otcepljenju, "euleks-ima", "briselskim sporazumima" i sličnim protivustavnim aktima.

"Kosmetski odred" je bio spreman za povrtak već negde u Junu 2000-te godine. Pored njega i jedan broj carinika ali za one prave prelaze prema R Albaniji.

Morate da prelomite, da je peti oktobar, buldožer revolucija (posmatrajte Ukrajinu sada i sve će vam biti jasno), bio državni udar, puč koji je planiran, vođen i finansiran od strane zapadnih agresora, realizovale su ga njihove obaveštajne službe preko svojih agenturnih poluga u zemlji, sa ciljem da se završi oružana agresija koja im kao takva nije prošla kako bi se Srbija pokorila.
Preporuke:
18
9
32 sreda, 11 decembar 2013 02:55
Goran Jevtović
4.
.Imam dva pitanja za vas.Prvo kako opravdavate sankcije republici srpskoj ? to mi jos ni jedan od prezivelih ostataka miloseviceve ideologije nije odgovorio?

Sankcije R. Srpskoj bile su fiktivne i poslednji pokušaj da se zapadnim satrapima "doaka" (narodski rečeno) njihovim metodima.
Dokaz - dok su one trajale, samo iz kasarne u Prištini uputili smo te iste godine na stotine šlepera (onih od 30 tona), oružja, municije, projektila, goriva, hrane, opreme, odeće i na desetine drugih artikala.
Na nivou cele vojske, te količine su frapantne.
Novac je išao takođe savim regularno.

drugo ,neukusno,priznajem al kojoj vi politikcoj opciji sad pripadata?

Pripadam patriotskoj, rodoljubivoj "opciji", koja je uverena da ćemo kad-tad osloboditi ne samo Srbiju, već sve Srpske Zemlje.
Prvo od agenata i plaćenika iznutra, a zatim od zapadnih agresora spolja.
I uspećemo.

To nema veze ni sa jednom strankom. Treba ih ukinuti za vjeki vjekova!

Pozdrav.
Preporuke:
19
8
33 sreda, 11 decembar 2013 03:15
Goran Jevtović
@
Gospodine Jevtoviću, neverovatni ste.

Hvala. Ovo dođe kao kompliment.

Prosto mi deluje da se vi kada kasnite na posao pitate da li Vam je to mi5, mi6, CIA ili MOSAD smestio da zakasnite.

Posao sam izgubio upravo po nalogu ovih koje ste naveli a zadatak su izvršili AGENTI o kojima stalno pišem. Pa, eto, ne brinem oko zakašnjavanja.
Ne verujete mi?
Raspitajte se o meni u Generalštabu, Ministarstvu odbrane i obavezno u Haškom tribunalu. I videćete da pišem istinu.

Pa nije sve na svetu plod rada stranih službi čoveče dragi, bukvalno nikada ne pišete komentare u kojima ne spominjete službe, agente, kvislinge, ljude na zadatku.

U pravu ste. Nije sve plod rada službi. Recimo, uzgoj bikova, proizvodnja šljiva, tov šarana...

Prijatelju, 22 pune godine, dan noć (i noć dan), oči u oči, iz papira u papir, iz poteza u potez, borio sam se protivu tih ZLOTVORA.
Pored miliona podataka koje imam u glavi, prepoznajem im RUKOPIS!
Preporuke:
18
5
34 sreda, 11 decembar 2013 03:22
Goran Jevtović
Ernan Kortes

Smiri hormone, napisah ti to već nekoliko puta.
Nemam više energije da ti po hiljaditi put odgovaram na nebulozna pitanja i da tumačim trivijalne konstrukcije.

Suoči se već jednom sa istinom. Znam, gorka je, teška, neprijatna, ali, ipak, otrežnjujuća i blagotvorna.
Ukoliko uspem da te "preobratim", dragi moj Ernane, biće to jedan od mojih najvećih uspeha.
Do tada, uživkaj.
Preporuke:
15
7
35 sreda, 11 decembar 2013 06:50
peca
Što bi rekle stare bake ŠILIBAJZER ne zaslužuje ni slovce više od mene!!!
Preporuke:
10
0
36 sreda, 11 decembar 2013 09:33
teletabis
Aaaaauuuuu koliko komentara i prepucavanja za ove šibicare. Nisu oni toga vredni.
Preporuke:
8
0
37 sreda, 11 decembar 2013 10:33
Lapovac
I u ispovestima najvećih lažova može da se sazna istina. A ta istina je da su se svi oni svih ovih godina opušteno po stanovima i kabinetima dogovarali i pregovarali o podelama plena, za ličnu i korist bližeg okruženja i naravno i pre svega korist svojih finansijera. A mi zaluđeni utopijom demokratije ne vidimo njenu praksu. Ili je vidimo, ali većina ne može da prihvati da je to surova istina. Eto dobismo u rečniku i novi izraz, sinonim za savremenu demokratiju, ŠOJIĆIZAM.
Preporuke:
12
0
38 sreda, 11 decembar 2013 10:52
Miloš S.
Ivica je dobar i pragmatičan političar i državnik. U ovakvom haosu i mrcvarenju Srbije sa svih strana, odlično se snalazi i odoleva stršnim pritiscima i podmetanjima. Za one, koji žele da budu objektivni i realni, g. Dačić je najkvalitetniji i životu i realnosti, najbliži državni funkcioner. Sa takvima se, jedino, možemo nadati boljem i normalnijem životu. Zato ga treba podržati i pomoći mu u ovim sudbonosnim vremenima za Srbiju.
Lako je biti kritizer. Vidite kakav haos i pljačku su nam donele tz. demokrate i eksperti u proteklih 13 godina.
Preporuke:
3
16
39 sreda, 11 decembar 2013 11:30
@Goran Jevtović
Gospodine Jevtoviću, o'ladite malo. Pridajete sebi isuviše veliki značaj. Spustite se sa neba na zemlju. Ima dosta ljudi koji znaju više od vas, pa ipak nisu u svakoj čorbi mirodjija. Dojadli ste sa svojim oglašavanjima.
Preporuke:
10
10
40 sreda, 11 decembar 2013 11:46
sima@goranu jevtovicu
ono sto je bitno ,on se nije slozio.Ovo je djindjic potpiso,kao sto sam i reko ja nevidim problem opste u razilzenju sa crnom gorom.Iako znam da sam kostunica vidi problem,zato im nikad nije ni cestito nezavisnost.Crna gora je otisla zbog mile djukanovica i niceg vise,a mila je postavio ko?znate i sami ko je na celo crne gore doveo tada mladjanog mlu/I koji se i dan danas odrzava nekako.O tome sm i pricao da je drzavna zajednica s i cg bila vec zapecatila sudbinu.Tu se slazemo.Al naponavljam kostuncia je bio protiv takve saradnje.Al stvar ej tu jednostavna.Crna gora je bila u savezu,u braku sa nama.Nevidim ni jedan razlog da ona sama nenapusti taj brak.Ona je dobrovoljno usla u taj brak.Gradjani su pitani 92 jel zele da ostanu?I rekli su da,isto ko sto su 2006 rekli ne.I stvar je jasna.Da brani drzavu?koju drzavu? pa gospodine opte napominjem to progalasenje nije imalo nikakvog znacaja jer srbija od 99 nema tamo drzavu.Ja ovde vama necu prodavati pricu drugosrbijanskih politicara
Preporuke:
5
3
41 sreda, 11 decembar 2013 11:49
sima@goran jevtovic
no sto je bitno ,on se nije slozio.Ovo je djindjic potpiso,kao sto sam i reko ja nevidim problem opste u razilzenju sa crnom gorom.Iako znam da sam kostunica vidi problem,zato im nikad nije ni cestito nezavisnost.Crna gora je otisla zbog mile djukanovica i niceg vise,a mila je postavio ko?znate i sami ko je na celo crne gore doveo tada mladjanog mlu/I koji se i dan danas odrzava nekako.O tome sm i pricao da je drzavna zajednica s i cg bila vec zapecatila sudbinu.Tu se slazemo.Al naponavljam kostuncia je bio protiv takve saradnje.Al stvar ej tu jednostavna.Crna gora je bila u savezu,u braku sa nama.Nevidim ni jedan razlog da ona sama nenapusti taj brak.Ona je dobrovoljno usla u taj brak.Gradjani su pitani 92 jel zele da ostanu?I rekli su da,isto ko sto su 2006 rekli ne.I stvar je jasna.Da brani drzavu?koju drzavu? pa gospodine opte napominjem to progalasenje nije imalo nikakvog znacaja jer srbija od 99 nema tamo drzavu.Ja ovde vama necu prodavati pricu drugosrbijanskih politicara
Preporuke:
2
6
42 sreda, 11 decembar 2013 11:52
sima@goran jevtovic
o realnosti na kosovu.Al ima tu velike istine.A to da mi nasu drzavu nemamm dole juzno od ibra.Nazalost sad je nemamo ni tamo.Drugo vrhovni komadant vojske je bio presednik drzave koji donosi tu odluku.Mi smo taj rat 99 izgubili,i mislim da smo sad 2008 manje jaki nego 99.Tako da nije vreme za rat.Vi stalno pokusavate da to priznavanje od strane siptara,i nenapadanje srbije te 2008 godine pokzate kao neki bitan faktor u nezavnisnosti kosova.Jel momram da vam saljem snimke sa youtube gde iamo sprsku policiju i vojsku kako se povlace? da vam saljem snimke sta siptari rade polse te 99 godine srbima?pa dal bi to radili,i dal su to radil kad je bilo sprske drzave tamo?i meni je tesko to da kazem al nato bombradovanje je oteralo srpsku drzavu sa kosova.A ove drzaoubice sa severa.I sami ste rekli sta je bilo duynost presednika srj,a sad odjednom te iste duznosti prpisujete premijeru.Kostunica je dota uradio tad,odbio da potpise SSP sa EU i zamrzo odnose sa njima dok se ne odluce jasno o nezav
Preporuke:
7
5
43 sreda, 11 decembar 2013 11:53
sima@goranu jevtovicu
Od tad pa na danas,dss je jedina opozicija ovoj vlasti.I koliko god vi se uspinjali zajedno sa jasnom.To morate da prihatite da je on jedina alternativa.To sto narod glasa za ove druge,e pa izinicete molim vas to nemoze dss da bude kriv.Cak sta vise moze se reci da su taki politicni,a koji ne glasaju krivi.A to ste vi ,koliko vidim.Znaci bolje vam je evrofanatizam od kakvog takvog evrosptizma.Nisam reko da je dobar,al kaki takav ,bolji sigurno od vucica,dacica.Politika je kompromis .Vlada nacionalnog spasa nebi bila demokratska vlada.I vi to znate,to sto vi niste demokrata nego vice vucete na ono cilj opravdava sredstvo ja to razumem.Al morate da znate da je kostunica demokrata i antikomunista od studentskih dana.Nije za razliku od nekh ikona demokratije a la draskovic i micunovic juce to postao.A da je bi u pravu,pokazalo se vrlo brzo.40 posto ljudi za evropsku srbiju.Miliste da mene to ne boli? boli i te kako .Al i ja sam demokrata,kako vecina odluci tako ce da bude.I tako je bilo.
Preporuke:
6
5
44 sreda, 11 decembar 2013 11:57
sima@goranu jevtovicu
Od tad pa na danas,dss je jedina opozicija ovoj vlasti.I koliko god vi se uspinjali zajedno sa jasnom.To morate da prihatite da je on jedina alternativa.To sto narod glasa za ove druge,e pa izinicete molim vas to nemoze dss da bude kriv.Cak sta vise moze se reci da su taki politicni,a koji ne glasaju krivi.A to ste vi ,koliko vidim.Znaci bolje vam je evrofanatizam od kakvog takvog evrosptizma.Nisam reko da je dobar,al kaki takav ,bolji sigurno od vucica,dacica.Politika je kompromis .Vlada nacionalnog spasa nebi bila demokratska vlada.I vi to znate,to sto vi niste demokrata nego vice vucete na ono cilj opravdava sredstvo ja to razumem.Al morate da znate da je kostunica demokrata i antikomunista od studentskih dana.Nije za razliku od nekh ikona demokratije a la draskovic i micunovic juce to postao.A da je bi u pravu,pokazalo se vrlo brzo.40 posto ljudi za evropsku srbiju.Miliste da mene to ne boli? boli i te kako .Al i ja sam demokrata,kako vecina odluci tako ce da bude.I tako je bilo.
Preporuke:
3
5
45 sreda, 11 decembar 2013 11:59
sima@goran jevotovic
nekazem da je srbija izgubila kosovo 99 godine.Ona ce ga totalno izgubiti kad kosovo postane ozbiljna medj.priznata zemlja.Ta rezolucija 1244 i dan danas je na snazi.Jer moram da vas podsecam da je trebala biti doneta nova rezolucija? da je tu atihsarijevu rezoluciju kostunica uz pomoc rusa odbio.Jel moram da vas podsecam da je vikiliks izbacio depese gde se americki ambasadori dogovaraju sa tadicem i ostalim oko kosova.A gde za kostunicu salju depese pod naslovm KOSTUNICA NE DOPUSTA.Ta evorpska rezolucija i briselski sporazumi e to je vec prica za sebe i to nije deo kostunicine politike.Ma koja crna vojska dajte molim vas,nemojte me zezati.Oterali su nas ko majmune dole sa kosova,covece vojnici su pevali kad su isli sa kosova?pevali jel vamo to jasno?stavovi su stavovi.al ono oko cega se nikad necemo dogovoriti to je peti oktobar.On je za mene pobeda sprskog naroda.A izbori 2001 su i pokazali sta je narod izabro.Dos je tada osvojio najvecu parlamentarnju vecinu jos od sps-a.
Preporuke:
6
4
46 sreda, 11 decembar 2013 11:59
sima@goranu jevtovicu
ovaj vas kometanar o republici srpskoj,ja mislim da vise sebe nebi zadovolji ovakom odgovorom a kamoli nekog ko 20 godina osuudjuje S.M za to.Znate sta je bitno,da vi ovim pravdate ove danasnje.Jer oni danas salju neke novce,oni danas evo vulin stalno dole,al isto da da bi dokazli ovom zbog onog pristaju na ucene.Meni razlike nema.Oni njima pokusaju danas da se ,,dokaju,,kako vi kazete.Vi dobro znate da sledece izbore 96 S.M je izgubio i pored ukidanja sankcija i svega on je izgubio.Jer je S.M trebo da bude nacionalni lider.A covek koji nije imo sluha za srbe iz krajine,a stavljo sankcije rep sprskoj to nije mogo biti.Najveci problem je sto S.M je imo kolonijalna odnso prema svim delovima sfrj gde je bilo srba.Da on presedniku vlade rep srpske koji je izabran ispred svog naroda naredjuje ostavku?alo bre?sta je ovo divlji zapad?i da posledica toga 3 godiine mi nemamo saradnju sa rep srpskom.Zbogg sujete jednog kompleksasas.Uzdravlje.
Preporuke:
7
4
47 sreda, 11 decembar 2013 12:08
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Javto, doktore za hormone, čoveče iz stripa, pitam te prosto ko je izdao dozvolu Bebi da registruje ono antisrpsko čudo u Srbiji, a ti bežiš ko Milošević sa Kosova? Odgovaraj sad, nemoj kroz deset godina da se setiš da su to bili neki izdajnici koje je doveo mrski Koštunica.
Dobro, ako je to teško pitanje, i ako te je strah da napadneš miloševićevce Dačića, Vučića i ostale koji rasprodaju Srbiju radi ličnih interesa, kaži nam zašto je tvoj Milošević poklonio pištolj Naseru Oriću, koljaču Srba? Da li ga je na to naterala KGB, CIA, Mosad, ili je to neki mudar državnički potez u odbranu nacionalnih interesa, i gajbica, naravno. Gukni majstore ako imaš... ono što treba da se ima pa da se javno kaže istina. A ne kao tvoj omiljeni filozof koji ne sme ni da pomisli da kritikuje aktuelnu antisrrsku vlast.
Tung, bre, tamo!
Preporuke:
7
6
48 sreda, 11 decembar 2013 12:15
seljak bezemljaš
nastavak
Dakle da li gospodin Ivica Dačić kao socijaldemokrata baštini nasleđe komunista odnosno titoista kada su u pitanju srpski nacionalni interesi.

Podsećanja radi.
Članovi Socijalističke radničke partije Jugoslavije su 20 juna 1920 u Vukovaru ušli u Radnički dom kao socijaldemokrati sa od nemačkih socijaldemokrata prepisanim Erfurtskim programom, koji je prepisala Socijaldemokratska partija Srbije, i kojim se u potpunosti prihvata kapitalizam, demokratija i parlamentarni sistem.
Četiri dana kasnije, 24 juna iz Radničkog doma umesto socijalista (socijaldemokrata)izlaze komunisti.
Uzgred samo. Sedamdeset godina kasnije, 16 juna 1990 desiće se obrnut proces. Komunisti ponovo postaju socijalisti. Nedostajalo je 7 dana do okrugle godišnjice. To treba pripisati što za razliku od naših "strateških partnera"Nemaca nismo savladali tačnost.
Veliko je čudo ta promena 1990.g.
nastavak
Preporuke:
7
1
49 sreda, 11 decembar 2013 12:51
seljak bezemljaš
nastavak
Prelazak komunista u socijaliste 1990.g. je ravan čudu. Sosijalisti, kojima nije
uspela metamorfoza u komuniste za ona četiri dana
(20-24 jun 1920)bili su likvidirani. Što fizički, što politički.Nazivani su blizancima fašista.

Izlazeći iz Radničkog doma u Vukovaru juna 1920.g.
komunisti su obznanili program po kome će revolucijom praviti sovjetsku republiku od Jugoslavije. I da im je parlamentarni sistem interesantan samo ako preko njega mogu da vrše propagandu.
Država je reagovala OBZNANOM i ZAKONOM O ZAŠTITI DRŽAVE.
Naša elita (politička, ekonomska kulturna..) izrasla posle pedesetih pa do danas na ovoj tački je moralno i intelektualno kretenizovana. Prihvatajući stavove KPJ, osuđujući državu, naša inteligencija je odbacila osnove formalne logike. Odbacila je logiku,prihvatila površnost i linearan način mišljenja, učenje naizust... Vernici ateističke crkve.
Oni će i kao pozicija i opozicija izvšiti "promene"
Recitujući omiljene budalaštine.
nastavak
Preporuke:
5
1
50 sreda, 11 decembar 2013 12:55
vlks
@Jasna
Ne izokrećite stvari. Jedini sujetan i sitničav u ovoj priči je Dačić, jer je njegov ego bio povređen što ga nije primio lično Koštunica. Scena je predizborna kad su mislili da će radikali i DSS imati 50+ procenata. Posle izbora su ga prvi nazvali... Uopšte ne znam šta on ima toliko protiv Mihajlova. Ispada da Mihajlov ne valja kad treba neoficijelno da se priča o izborima, a kad ga spašava zatvora i afere onda je najbolji.
Preporuke:
5
1
51 sreda, 11 decembar 2013 12:58
Goran Jevtović
@Goran Jevtović
Gospodine Jevtoviću, o'ladite malo. Pridajete sebi isuviše veliki značaj. Spustite se sa neba na zemlju. Ima dosta ljudi koji znaju više od vas, pa ipak nisu u svakoj čorbi mirodjija. Dojadli ste sa svojim oglašavanjima.


Zašto bi o'ladio? Zašto bi ćutao o nečemu tako važnom a istinitom što mi je, sticajem okolnosti, poznato do detalja? Zbog čega? Da bi to sa sobom poneo u grob?

Neću da ćutim zbog onih koji su izginuli braneći ovaj narod i državu. Mnogi, mnogi od njih tik uz mene ili na mojim rukama. Umrli su a mogli su da beže.
Mogli su da biraju ali nisu.

Zašto bi ćutao? Zbog takvih kao što ste vi, kojima bilo kakav pomen obaveštajnih službi koje vladaju ovom zemljom i doslovno od petooktobarske revolucije pa na ovamo, očigledno smeta, bode oči, savest?!

Naravno da ima onih koji mnogo više znaju. Neka se jave, ko im brani. I neka me demantuju.
Ako sam vam "dojadio" (a biće ipak nešto drugo), prebacujte se na drugi sajt. Žao mi je.
Preporuke:
14
9
52 sreda, 11 decembar 2013 13:13
Agent
Slobodan Milošević nacionalista, smešno.

@Goran Jevtović
Prično smisleno analizirate događaje i vlast od 2000-te naovamo još kad bi tako isto postupali sa događajima i političarima pre 2000-te. Par pitanja za Vas čisto kao test moje tvrdnje. Da li je po Vama Slobodan Milošević napravio neke greške? Ako jeste koje su po Vama najveće greške koje je Slobodan Milošević napravio?
Preporuke:
6
5
53 sreda, 11 decembar 2013 13:39
seljak bezemljaš
Uzgred samo. Ta metamorfoza socijaldemokrata, nije retka. Verovatno se ne zna Oktobarsku revoluciju nisu izveli komunisti već socijal-demokrati.
Delegati RUSKE SOCIJAL-DEMOKRATSKE RADNIČKE PARTIJE (njih 57)posvađali su se na kongresu u Briselu juna 1903.g.Policija ih je rasterala zbog galame pa se deo okupljen oko Lenjina okupio u Londonu u avgustu iste godine. Lenjinova grupa je imala dva delegata više pa su iza naziva RUSKA SOCIJAL-DEMOKRATSKA RADNIČKA PARTIJA STAVILI (b) kao više (boljše).
Sa tim nazivom učestvuju 1917.g. Ono (b)boljše stiče zlogasnu konotaciju tek kada krenu u radikalno uništenje protivnika računajući i drugo krilo Rusku socijal-demokratsku radničku partiju
(m)menjševike.


Mi možemo da "navijamo" za jedne ili druge, ali i
najniži stepen socijalne inteligencije zahteva da razumemo da je revolucija građanski rat. Da to znači ubijanje svih za koje revolucionari ocene da im mogu biti protivnici. Da suprotna strana neće čekati da bude uništena....
Preporuke:
4
0
54 sreda, 11 decembar 2013 14:58
seljak bezemljaš
nastavak
Komunisti su uneli građanski rat u ustanak. To im je bila prilika da se dočepaju vlasti i države. To je dovelo do strahovitog stradanja srpskog naroda. To je akt izdaje. I on stoji na vrhu.
Sve ispod toga čini manju krivicu, jer mu je doneti građanski rat posledica a ne uzrok.
Da se ne zaustavljam na tome.

Naročito treba uzeti u obzir da je KPJ nastala, opstala i pobedila osloncem na stranu pomoć.
Političku, finansijsku, vojnu.
Prvo ih je finansirala, obučavala, naoružavala Kominterna. Njena naređenja su izvršavana, bez pogovora. Od 1949.g.nešto sofisticiranije, zapadne zemlje.
Ispunjavanje naloga stranih faktora u zamenu za
političku, vojnu i finansijsku podršku da se dođe na vlast i na vlasti ostane titoisti nazivaju
INTERNACIONALIZAM
Tako smo stigli do nacionalnog pitanja, kako ga je vodila i definisala KPJ-SKJ
Zaboravni novinar je između ostalog zaboravio da pita Ivicu Dačića ako Milošević nije bio komunista KO SU BILI I U ŠTA SU SE TRANSFORMISALI
nastavak
Preporuke:
5
0
55 sreda, 11 decembar 2013 15:07
Goran Jevtović
Agent

Naravno da je pravio greške i to nije sporno. Bilo je tu i onih tzv. strateških, od kojih je veći deo njih i sam priznao.

Međutim, da se sada ne rasplinjavamo, jedna stvar je apsolutno činjenična. Sve greške koje je pravio imaju karakter indukovanih.
Dakle, usled strahovitih pritisaka ne samo sa zapada, već i sa istoka koji je u tom trenutku na kolenima (mislim na Rusiju), u ambijentu neprestanih i ozbiljnih vojnih i ostalih pretnji koje su kao po pravilu prelazile u agresiju, zatim u uslovima do tada neviđenih sankcija i izolacije, sveopšte psihološko-propagandne i medijske harange, gaženja međunarodnog prava i standarda, razvlačenja "fronta" od Slovenije do KosMeta, udara iznutra preko inzvaredno organizovane i enormno plaćene pete kolone...

I pitam vas sada, da li je bilo moguće u takvim uslovima ne praviti greške?
Uporedite sve njegove greške i grehove, sa kojima nas je ipak sačuvao, pre svega dostojanstvo i slobodu, sa svime onime što se dešavalo nakon petog oktobra.
Preporuke:
13
9
56 sreda, 11 decembar 2013 16:42
za Jeftovića - evo dostojanstva na delu
http://www.youtube.com/watch?v=R3R6ShOFj1M
Preporuke:
3
4
57 sreda, 11 decembar 2013 16:50
za Jeftovića - evo kako Nikolić postaje četnički vojvoda
http://www.youtube.com/watch?v=nGwmRH-8vsw

Šta ti još treba. Nema agenata, samo Srba kojima si ti verovao.
Preporuke:
5
2
58 sreda, 11 decembar 2013 17:06
za Jeftovića - evo ti konferencija za novinare povodom izručenja Miloševića
http://www.youtube.com/watch?v=kUHEZm-8cMw

Drži je Zoran Đinđić.
Preporuke:
4
1
59 sreda, 11 decembar 2013 17:10
Goran Jevtović
za Jeftovića

I, šta sa ovim klipovima?
Šta ste želeli da poručite, a da je to ekskluziva i da kao nova činjenica obara ono o čemu ja pišem?
Preporuke:
7
6
60 sreda, 11 decembar 2013 17:37
za Jeftovića
prvi klip ti je o svakodnevnom dostojanstvu za vreme Miloševića.
drugi klip ti je dokaz (kao simpatizeru SRS)da niko ne može biti odgovoran za tuđi đon obraz.
treći klip ti je dokaz kojom brzinom je izmanipulisan Ustav pri izručenju Miloševića i poimenice ko je u tome učestvovao.
ps. ima još jedan klip u kome Sloba poručuje da se vojska SRJ neće povući ni sa jednog pedlja SRJ pa samim tim i sa Kosova. Taj ne mogu trenutno da nađem, ali častiću te i sa njim. Imam dnevnik od 24.03.1999.loše se čuje ali se ipak čuje da Milošević ne pristaje da strane trupe uđu na teritoriju SRJ, ne samo zbog Kosova već zbog cele Srbije.
http://www.youtube.com/watch?v=MzS7hyiN05Y

Ne znam koja služba ga je preobratila posle 74 dana te potpisa ulazak stranih trupa i povlačenje vojske. Znaš li ti?
Preporuke:
6
7
61 sreda, 11 decembar 2013 18:17
Goran Jevtović
@ za Jeftovića

Ja sam taj rat (kao i punih 10 godina pre toga) proveo na KosMetu, sa sve porodicom.
Konkretno, borio sam se u Metohiji, sa težištem na odbrani državne granice, a to znači, prvi borbeni ešelon.
A gde ste vi bili tih 78 (ne 74) dana i kako ste branili otadžbinu?

Ishod AGRESIJE se nikada ne može znati unapred! Pogotovu ako vas napadne 600 puta jači, udruženi agresor.
Mi na KosMetu NISMO kapitulirali. Naprotiv, pokazali smo im zube onako, kako to nije zabeleženo poodavno u istoriji sveta i istoriji ratovanja.

Zašto je potpisan Kumanovski sporazum?
Zato što je to tada, u uslovima nedvosmislene pretnje da će razorititi kompletnu infrastrukturu Srbije i da će upotrebiti nuklearne udare tzv. male snage, da će izazvati potpunu humanitarnu katastrofu stanovništva i tsl., bio izuzetno povoljan sporazum, a zatim i rezolucija, čime je garantovano da ćemo KosMet zadržati i istovremeno dobiti neophodan mir.

I šta je tu sporno? Ajmo malo realnosti.
Preporuke:
7
6
62 sreda, 11 decembar 2013 18:17
za Jeftovića@minusarima
lupajte minuse koliko hoćete, ovi klipovi su verodostojni i istiniti. Dodajte im reči Dačića - devedestih na vlasti nije bio SPS jer je Milošević sam donosio odluke - i eto totalnog raspada sistema!
Preporuke:
4
3
63 sreda, 11 decembar 2013 18:30
Blago nama sa nama
Smešni smo - na intervju Ivice Dačića imamo prepucavanja o Koštunici, agentima, komunistima... Par komentara imaju veze sa Dačićem i njegovom politikom, ostalo žali Bože vremena za čitanje. Ne, ne može nam ovakvima biti bolje. Kad ne možemo kao celina da se spasavamo, moramo individualno. Sad se osvrnite oko sebe i shvatite da ste sami. I niko vam nije kriv što ste sami, sem vas. U pravu ste svi, samo više nema ko da vas sluša/čita. Svako dobro, ne zovite na proteste, demonstracije, promene...
Preporuke:
6
2
64 sreda, 11 decembar 2013 18:31
Jasna*@Goran Jevtovic
Naravno da jesam,glasala sam i pre i posle 5.oktobra uvek protiv zutih,a tako cu i ubuduce!
Preporuke:
3
2
65 sreda, 11 decembar 2013 18:38
Jasna*@veritas triumphus
Naravno da hocu,dokle god ti i slicni tebi budete radili za zute,besomucnim pljuvanjem po ovima koji danas vrse vlast,ja cu iz inata da vam uzvracam napadajuci Kostunicu,koristeci iste argumente koje vi koristite protiv ovih sadasnjih na vlasti.A imam ih hvala bogu na pretek.
Preporuke:
3
3
66 sreda, 11 decembar 2013 18:47
Jasna*@vlks
Nema on nista protiv Mihajlova ,nego nisu istog ranga.To je isto kao kad bi Kostunici Dacic poslao Dejanovicku da s njom pregovara ,mozes da ga opravdavas do sutra, ali neozbiljno je to moj DSSovcu za jednog "drzavnika",ako mu je stalo do vrsenja vlasti,ali ja mislim da mu i nije stalo ,vec voli covek ladovinku u smutno vreme,nije on za turbulencije.
Preporuke:
3
2
67 sreda, 11 decembar 2013 18:53
Jasna*@Sima
Ko je Slobodan Jovanovic,uzbunio narod pa zbrisao u London.Kao teoreticar svaka mu cast,ali jedno je praksa ,a drugo teorija.A sto se tice naroda,pa nije narod bas takva ovca ,kao sto vi mislite.
Preporuke:
3
2
68 sreda, 11 decembar 2013 19:55
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Jevto, majstore za beganje od teških pitanja, kao Milošević sa Kosova.
Dobro, doktore za hormone, kaži nam onda kada je to tvoj vođa nama sačuvao dostojanstvo i dao nam slobodu, kao što tvrdiš; onda kad je uspešno odbranio 14. kongres Sveza komunista Jugoslavije, ili kad je uveo sankcije Srbima preko Drine? On, srpski ncionalista, branilac svekolikog srpstva, i herojski begunac sa Kosova!
Tung, bre, tamo!
Preporuke:
5
5
69 sreda, 11 decembar 2013 20:20
Goran Jevtović
Ernan Kortes

Ne trudi se uzalud, ignorišem te.
Nakon dužeg premišljanja, došao sam do zaključka da će za tvoj ozbiljan problem, baš to biti najbolja terapija.
I da će za par meseci doneti evidentne rezultate. Potrebno je samo da mi veruješ i bićeš ti OK.

U zdravlju Ernane.
Tung a tjeta (tako se kaže).
Preporuke:
6
5
70 sreda, 11 decembar 2013 21:12
502. de ćeš bre, Katun
za Jevtovića

...ne trudi se. Ignorišem te.
Želim ti da istraješ.


Uvek će biti onih koji treba da odrade za kocku šećera.
Nek rade svoj posao.
Preporuke:
3
3
71 sreda, 11 decembar 2013 21:36
Ernan Kortes ili Pioštolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Ih bre Jevto, pravi si miloševićavac; čas hoćeš da me "preobratiš", čas hoćeš da me ignorišeš. Ko tvoj Sloba, čas komunista, pa socijalista, pa nacionalista, pa Srbin, pa Jugosloven, pa demokrata, pa socijaldemokrata skandinavskog tipa, pa levičar, pa...ništa, nula sa desne strane. I nije to najteže, već što nesretna Srbija plaća danak njegovih bolesnoh ambicija.
A ti uteče, ko Milošević sa Kosova, pa nećeš da kritikuješ Dačića i Vulina! Ili ti postavljam teška pitanja? U redu, evo jedno lakše; šta bi sa Zajmom za preporod Srbije koji su smislili Sloba i njegov brat? Jel i to Sloba odbranio?
Šta, i to ti je teško?
Pa, majku mu staru, nećeš valjda da te pitam da li su se sinoć miloševićevci, Milo, Dačić, Vučić i ostali, dogovorili nešto oko Šarića? Deder, gukni majstore, nije teško, kad si saznao za svetsku zaveru Koštunice protiv Srbije, znaćeš i ovo.
I ne skraćuj mi nik, šta ja mogu što je tvoj vođa voleo one koji ubijaju Srbe.
Tung, tung, bre, tamo!
Preporuke:
7
4
72 sreda, 11 decembar 2013 22:52
seljak bezemljaš
Zanima me kako će biti obrađeno oslobađanje zemlje 1944. i 1945. Ili to neće ni biti tema, jer treba navesti bar jedan grad ili bitku za konačno oslobođenje koju su dobili Ravnogorci.

Iz gore izrečenog može se zaključiti da gospodin Ivica Dačić ne mari za istorijske činjenice.
Kad razmislim ima jakih razloga da ostane mit da su partizani oslobodili Srbiju.
Da ako je to moguće za tren zaboravimo Crvenu armiju.

Sa druge strane trgovački duh i mogućnost zarade ne da mira.
Ako bi se držali istorijskih činjenica Bugari bi sigurno platili da vide kako bugarska armija u sadejstvu sa partizanima u oktobru 1944.g. oslobađa:
Vlasotince, Leskovac, Niš....i kako idu do Srema.
Otkupili bi seriju sigurno.
Kako je jednog lepog dana fašistička armija postala antifašistička, i kako je okupator postao oslobodioc, nije ni važno.
VAŽNO JE DA NISU RAVNOGORCI
nastavak
Preporuke:
8
0
73 sreda, 11 decembar 2013 23:18
seljak bezemljaš
nastavak
Pod Staljingradom zarobljena ustaška legija preimenovana je u Jugoslovensku i poslana u Srbiju 1944.g. Ako ne Hrvatska, sigurno bi se našlo Hrvata koji bi platili da vide kako im vojska prolazi Srbijom i ulazi u Beograd.Siguran sam da ni Stipe Mesić ne bi odoleo i da bi uplatio koju kunu da vidi na tom poslu strica, koji je komandovao legijom. I pod Saljingradom i u Srbiji.
Seriju bi pored Hrvatske sigurno otkupila i Slovenija. Slovenci su se mudro prijavili u nemačku vojsku i zarobljeni pod Staljingradom uključeni su u Jugoslovensku legiju.

Već sada vidimo koliko je neoprezna, izjava gospodina dačića da su heroji svi koji su se borili protiv fašista.
Kada ovome dodamo i činjenicu da partizanske jedinice,(prema partizanskim podacima) silno narastaju posle kapitulacije Italije.
Hrvatska tada prelazi na stranu pobednika.
Sve to od kraja 1943.g. ide ka i na Srbiju.
Tako da će Šesta lička u Zagreb stići 9 maja 1945
Zagreb, budući grad heroj oslobođen je 8 maja 1945.
Preporuke:
9
0
74 četvrtak, 12 decembar 2013 22:01
seljak bezemljaš
nastavak
Za gospodina Dačića evo jedan citat iz
ISTORIJA SRBA U NOVOM VEKU 1492-1992 strana 503

"susretom Tita i Dimitrova u Sofiji 5 oktobra 1944.g...Sama bugarskla armija je bila upravljena da prodire u dva pravca,(o jednom sam pisao primedba moja)A DRUGI JE TREBALO DA OSLOBODI I UVEDE RED NA KOSOVU. PORED BUGARSKE VOJSKE , PETA I ŠESTA ALBANSKA DIVIZIJA UČESTVUJU U OSLOBAĐANjU PRIZRENA"
završen citat

Pitam se da li gospodin Dačić zna da su 1944.g.
Bugari oslobodili njegov rodni Prizren. Ako zna, da li zna zašto se to desilo.

Milorad Ekmečić ima objašnjenje.Ponovo citat sa iste strane.
"Nije bilo slučajno što se bugarska vojska našla na Kosovu. Britanski posmatrači su videli da Tito vodi politiku što većeg umanjenja srpskog značaja u budućoj jugoslovenskoj federaciji. Britanski vojni predstavnik je 4 decembra 1944 javio da starešine bugarske vojske vide da je njihova uloga na Kosovu
političke prirode."
Šta su videli srpski komunisti.
nastavak
Preporuke:
4
0
75 četvrtak, 12 decembar 2013 23:05
seljak bezemljaš
nastavak
Skupilo se dosta šareno društvo, pod komandom komunista u Srbiji te 1944.g.
Te 1944.g nema oslobođenja Srbije bez Crvene Armije ali da to ostavimo po strani.

Svi ostali, znali to ili ne,želeli ili ne dovedeni su u Srbiju da se napravi ASNOS.
Antifašistička skupština narodnog oslobođenja Srbije.
Srbija od Beograda do Vranja.Revizija Prvog svetskog rata.Diktaturom, koja je uključivala i masovne fizičke likvidacije ugušiti sve one koji su u novembru 1918 tražili i izglasali priključenje ondašnjoj Srbiji.

Od nabrojanih i nenabrojanih partija će praviti pristalice. Korumpiraće ih. Naviknuti na nered i nerad i potrošnju. Od te 1944 mase lutaju od ludorije do ludorije.Od 1990 od partije do partije. Nemam volje da pišem profil "birača" i razloge "izbora"

A ono da su SVI HEROJI narodu je rekao tito.
Uvek je ličilo na komediju. A u stvari je gadost.
Ono svi, znači svi osim ravnogoraca.
Preporuke:
4
0
76 sreda, 18 decembar 2013 00:40
Lorka: Zeleno, volim te zeleno
Umesto izreke "ko biku crvena marama" trebalo bi uvesti izreku "ko nekim komentatorima žuta boja".

Federiko Garsija Lorka: Verde que te quiero verde ...
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner